بوشهر- مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: بیش از هزار ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهراب کیانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی دانش‌آموزان بسیجی نقش بسیار مهم و برجسته‌ای را بر عهده داشته‌اند و در این راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی و… هم شاهد افتخارآفرینی و درخش دانش‌آموزان بسیجی هستیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و نقش‌های مختلف و مهمی برای دانش‌آموزان در این سند مشخص شده است.

وی ادامه داد: هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی تعیین شده که در این مدت بیش از هزار برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عناوین مختلف در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کیانی از مهمترین برنامه‌های این هفته به غبارروبی قبور مطهر شهدا، نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی، دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد.