۱۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۸:۳۶

شیخیانی:

آغاز دوره تربیتی پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر

آغاز دوره تربیتی پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز دوره‌های تربیت دبیر حلقه‌های صالحین و جانشین فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار علی شیخیانی بعدازظهر سه‌شنبه در آئین افتتاحیه دوره‌های تربیت دبیر حلقه‌های صالحین و جانشین فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران استان بوشهر اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی باید با توکل بر خداوند نماد اخلاص، همت، جهاد، تلاش و اراده در علم‌آموزی در بین سایر دانش‌آموزان مدارس باشند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: باید با تلاش و همت در تمام زمینه‌ها دانش‌آموزان بسیجی یک گام جلوتر از دیگران باشند و از موقعیت‌ها و فرصت‌های پیش رو نهایت استفاده را ببرند.

وی به اهمیت کار جانشینان پایگاه‌ها و دبیران حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و اظهارداشت: شما به عنوان خط مقدم ارتباط با دانش‌آموزان وظیفه سنگینی در راستای جذب، هدایت و به‌کارگیری دانش‌آموزان برای آینده انقلاب و نظام اسلامی دارید.

شیخیانی خاطرنشان کرد: دانش‌آموز بسیجی فردی نیست که بخواهد به تنهایی پرواز کند بلکه باید گروهی را همراه خود به پرواز درآورد و در راستای نیل به اهداف آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه بیان داشت: 200 نفر از دانش آموزان خواهر پایه دوم دبیرستان از سراسر استان در این دوره آموزشی شرکت داشته اند.

وی افزود: در این دوره دانش آموزان بسیجی علاوه بر آشنایی با تاریخچه سازمان، ساختار، اهداف و ماموریت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی با شرح وظایف هر یک از قسمت‌های بسیج دانش‌آموزی، پایگاه مقاومت مدارس آشنا و نسبت به برنامه‌ها و فعالیت‌های ابلاغی توجیه خواهند شد.

شیخیانی گفت: در این دوره که به مدت چهار روز در اردوگاه الغدیر کازرون برگزار می‌شود، توجیه دبیران حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی به منظور تقویت کادر مدیریتی بسیج در سطح مدارس و ارتقای سطح دینی و اخلاقی دانش‌آموزان بسیجی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1689180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha