کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از بازگشایی مدارس متوسطه دوم کرمانشاه از ۱۵ آبان خبر داد.

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز ۱۵ آبان ماه مدارس متوسطه دوم استان کرمانشاه به شکل حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار خود را آغاز خواهند کرد و از ابتدای آذر ماه مدارس ابتدایی و متوسطه حضوری فرایند آموزش را ادامه خواهند داد.

وی افزود: آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس به شکل حضوری در استان کرمانشاه وجود دارد زیرا از ابتدای مهر ماه ۴۰ درصد مدارس روستایی و پایه اول و دوم ابتدایی با رضایت والدین و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری در مدارس حضور داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین مدارس زیر ۱۵۰ نفر شهری و کارگاه‌های مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز به صورت حضوری از اول مهر مهر ماه فعالیت کرده‌اند.

یزدان پناه با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش است، گفت: ۹۵ درصد معلمان و ۸۰ درصد دانش آموزان سنین ۱۲ الی ۱۸ سال استان کرمانشاه نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: از خانواده دانش آموزان استان کرمانشاه که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا دانش آموزان اقدام نکرده‌اند درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامت دانش آموز، خانواده و جامعه برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس به صورت جدی اجرایی خواهد شد و آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر اساس دستورات ستاد ملی کرونا عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها