۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به زانو در آورده است

انقلاب اسلامی ایران آمریکا را به زانو در آورده است

کرمانشاه- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر فرو ریختن هیمنه پوشالی آمریکا، گفت: انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را به زانو در آورده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مظفر پیش از ظهر امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان دربرگیرنده سه واقعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که هر یک فصل تازه‌ای را در تاریخ کشور رقم زدند.

وی افزود: اگر چه وقایع ۱۳ آبان همزمان در یک تاریخ مشخص حادث نشده اما همگی صحنه تقابل مردم انقلابی ایران اسلامی با استکبار جهانی و دست نشانده آنان در کشور بوده و جنایات آمریکا در ایران فراموش شدنی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: حادثه دستگیری امام خمینی (ره) در اعتراض با لایحه خفت بار کاپیتولاسیون یکی از اقدامات آمریکایی‌ها در ایران است که اگر هر جنایتی در ایران مرتکب می‌شدند، دستگاه قضائی نمی‌توانست آن را پیگیری کند و امام خمینی (ره) با خطاب قرار دادن مردم و روحانیون آنان را به مقابله با این قانون خفت ذلت آمیز دعوت کرد و فرمودند باید برای این عمل اشک ریخت.

مظفر با اشاره به رویداد دوم ۱۳ آبان در ایران، بیان کرد: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان و نسل جوان از مدرسه‌ها بیرون رفته و به مقابله با حکومت استبدادی پهلوی پرداختند و عوامل ساواک نیز آنان را در مقابل دانشگاه تهران به گلوله بستند و جاری شدن خون پاک دانش آموزان، پایه‌های رژیم پهلوی را متزلزل کرد.

وی ادامه داد: اما رویداد مهم دیگر ۱۳ آبان سفارت و لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که به نقطه عطفی در تاریخ آمریکا بدل گشته و فتح لانه جاسوسی هیچگاه اقدامی احساسی نبوده بلکه ریشه در خاطرات و جنایات تلخ آمریکا در ایران داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تسخیر و فتح لانه جاسوسی روزنه امید سردمداران آمریکا را برای سلطه بر ایران برای همیشه بست و فتح لانه جاسوسی به نماد تحقیر آمریکا در دنیا بدل شد و هیمنه پوشالی آمریکا را از بین برد و رئیس جمهور وقت آمریکا گفت جمهوری اسلامی تنها کارمندان سفارت را اسیر نکرده بلکه تمام ملت آمریکا را به اسارت گرفته است و آنها به جز اعلام عجز و ناتوانی در مقابل روحیه انقلابی مردم راه چاره دیگری نداشتند.

مظفر با اشاره به حادثه صحرای طبس و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران، افزود: در ماجرای حمله نظامی آمریکا به ایران برای آزادسازی گروگان‌های آمریکایی به امر خداوند شن‌های صحرا طبس مانند سجیل سبب شد تا هلی‌کوپترهای آمریکایی به یکدیگر برخورد کرده و نابود شوند.

وی بیان کرد: جنایات و غارت منابع ایران توسط آمریکا برای مردم کشور فراموش شدنی نیست و این مسائل باید نسل جدید و دانش آموزان منتقل شود تا تاریخ دچار انحراف نشود و جنایات آمریکا در منطقه با گذشت سالیان متمادی ادامه دارد و به سبب پیروزی جبهه مقاومت هر روز شدت کینه ورزی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: افزایش آگاهی و بصیرت دانش آموزان از برداشت‌ها و تحلیل‌های اشتباه جلوگیری کرده و باعث می‌شود به دلیل تبلیغات غلط و مسموم دشمنان در فضای مجازی جای جلاد و شهید عوض نشود.

مظفر خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی بین جمهوری خواهان و دمکرات‌های آمریکا وجود نداشته زیرا همه آنها دارای ذات استکباری هستند و در تاریخ آمریکا جز لشکرکشی به اقصی نقاط دنیا و غارت منابع آنها کاری نکرده و در مذاکرات نیز دست چدنی و روکش مخملی حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به تقابل اخیر جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در خلیج فارس، گفت: آمریکایی‌ها چرا باید در خلیج فارس، دریای عمان و خلیج عدن دارای پایگاه نظامی باشند و طی روزهای گذشته استکبار جهانی توسط دریادلان و دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قصد دزدی نفت کشور را داشتند شکست سختی را متحمل شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکره هسته‌ای ایران و آمریکا، گفت: مشکل ایران و آمریکا داشتن فناوری هسته‌ای توسط جمهوری اسلامی ایران نیست زیرا با توجه به منویات مقام معظم رهبری سلاح هسته‌ای در دکترین نظامی ایران جایگاهی نداشته و داشتن سلاح اتمی حرام است و این موضوع نشان دهنده فریب کاری دشمن است.

مظفر ادامه داد: دولت قبل در امضا توافق هسته‌ای ساده اندیشی کرد و حتی شروط رهبر معظم انقلاب را نیز رعایت نکرد با وجود آنکه رهبری بارها بر رعایت حفظ خطوط قرمز تاکید کردند و فرمودند به این مذاکرات خوش بین نیستم اما توافق برجام امضا شد و با آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا توافق نامه نقض شد و این نشان می‌دهد آمریکایی‌ها به هیچیک از توافق نامه‌های بین‌المللی عمل نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی هر موقع نظام و انقلاب به حضور آنها در صحنه نیاز داشته در صحنه حاضر شده و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده‌اند و روحیه استکبار ستیزی از مردم ایران جدا نخواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: آمریکا، ایرانی مقدر و مستقل را نمی‌خواهد و دوست دارد حکومت‌ها نیازمند به آنها باشند و از قدرت دفاعی ضعیفی برخوردار باشند به همین دلیل است که داشتن موشک‌های نقطه زن ایران را برنمی‌تابد.

کد خبر 5343854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha