فیروزکوه- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تفکر جوانان بسیجی و انقلابی دفاع مقدس چراغ هدایت جامعه امروز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدا معلم و دانش آموز که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: یاد و خاطره اثرگذار تفکر جوانان بسیجی و انقلابی که انقلاب کردند و به حضرت امام (ره) وفادار ماندند، می‌تواند همچنان چراغ هدایت امروز باشد.

گلفام افزود: حضرت امام (ره) دوراندیشی خوبی در انقلاب کردند که عنوان نیروی مردمی، جوان و مجاهد را انتخاب کردند و این روز را نامگذاری کردند و بیشترین آمار و فراوانی شهدای دفاع مقدس متعلق به جوانان بسیجی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: بسیجیان باید ارزش و قدر عقبه خود را بدانند و امروز افتخار می‌کنیم فرزندان ما لباس بسیجی بر تن داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) تهدید جنگ را تبدیل به فرصت کردند عنوان داشت: امام راحل در این خصوص فرمودند «دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی است» لذا باید از ساختن بسیج به عنوان اتفاق مبارک در آن دوران نام ببریم.