۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۲

سرتیپ گلفام:

تفکر جوانان بسیجی و انقلابی دفاع مقدس چراغ هدایت جامعه امروز باشد

تفکر جوانان بسیجی و انقلابی دفاع مقدس چراغ هدایت جامعه امروز باشد

فیروزکوه- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تفکر جوانان بسیجی و انقلابی دفاع مقدس چراغ هدایت جامعه امروز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره شهدا معلم و دانش آموز که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: یاد و خاطره اثرگذار تفکر جوانان بسیجی و انقلابی که انقلاب کردند و به حضرت امام (ره) وفادار ماندند، می‌تواند همچنان چراغ هدایت امروز باشد.

گلفام افزود: حضرت امام (ره) دوراندیشی خوبی در انقلاب کردند که عنوان نیروی مردمی، جوان و مجاهد را انتخاب کردند و این روز را نامگذاری کردند و بیشترین آمار و فراوانی شهدای دفاع مقدس متعلق به جوانان بسیجی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: بسیجیان باید ارزش و قدر عقبه خود را بدانند و امروز افتخار می‌کنیم فرزندان ما لباس بسیجی بر تن داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) تهدید جنگ را تبدیل به فرصت کردند عنوان داشت: امام راحل در این خصوص فرمودند «دفاع مقدس دانشگاه انسان سازی است» لذا باید از ساختن بسیج به عنوان اتفاق مبارک در آن دوران نام ببریم.

کد خبر 5360205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha