کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در زمان حیات خود بسیار توصیه حضرت زهرا (س) را به مردم کردند.

وی با اشاره به شأن، منزلت و جایگاه حضرت زهرا (س) نزد خداوند متعال، گفت: جایگاه حضرت زهرا (س) نزد پروردگار آنقدر بالا بوده که خداوند در شأن و منزلت ایشان آیه نازل کرده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور ایجاد روحیه نا امیدی و یاس به ویژه در میان نسل جوان بوده اما مسئولان باید تلاش کنند مشکلات اقتصادی و معیشتی کاهش پیدا کند.

علما بیان کرد: امروزه مردم با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند و مسئولان برای کاهش مشکلات معیشتی باید برنامه ریزی کنند اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با پرستاران به مردم و مسئولان گفتند باید وقایع و رخدادهای کشور به صورت صحیح برای مردم تبیین شود زیرا دشمنان جای ظالم و مظلوم را تغییر می‌دهند و دشمنان کشور دروغگو هستند و از برخی وقایع سو استفاده می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری سعی می‌کنند با فریب مردم به اهداف خود دست پیدا کرده و انقلاب آسیب بزنند و تبیین درست واقعیت‌ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بیشتر از سایر زمان‌ها احساس می‌شود.

علما همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از زحمات راهداران در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کردند.

برچسب‌ها