۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه خبر داد؛

تشدید فعالیت سامانه بارشی و اعلام هشدار نارنجی برای کرمانشاه

تشدید فعالیت سامانه بارشی و اعلام هشدار نارنجی برای کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از تشدید فعالیت سامانه بارشی در غرب و اعلام هشدار نارنجی در استان کرمانشاه خبر داد.

امیر ظهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام هشدار نارنجی سازمان مدیریت بحران کشور درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب و شمال‌غرب برای استان کرمانشاه هشدار نارنجی اعلام شده است.

وی افزود: احتمال جاری شدن روان‌آب‌، سیلاب و آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید و احتمال کولاک و برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش از شروع فصل سرما و بارندگی‌ها در جلسات متعدد دستورالعمل‌های اقدامات احتیاطی به اعضای ستاد مدیریت بحران و فرمانداران و شهرداری‌ها ابلاغ گردیده است.

ظهرابی گفت: به شهرداری‌های استان کرمانشاه نسبت به لایروبی کانال‌های آب و مسیرهای گذر روان‌آب‌ها و نقاط آسیب‌پذیر هشدار داده شده است.

وی بیان کرد: بیشترین بارندگی‌ها در مناطق شمالی و غربی استان کرمانشاه پیش‌بینی شده است و با اعلام وضعیت هشدار نارنجی به همه دستگاه‌های مربوطه هشدار آماده‌باش داده شده است.

ظهرابی توصیه کرد: مردم در زمان بارندگی‌ها از سفرهای غیر ضروری و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب خودداری کنند.

کد خبر 5377717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha