بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه دستاوردهای بزرگی برای کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز بصیرت در برازجان اظهار داشت: تحریم‌های فراوانی بر علیه کشور ما مصوب شده است که این تحریم‌های اقتصادی نتیجه خیانت فتنه‌گران و همراهان آنها است.

وی بزرگترین خیانت فتنه‌گران و سران فتنه را امیدوار کردن دشمن دانست و افزود: سران فتنه باعث شدند تا دشمن این تصور را داشته باشد که با یک ایران ضعیف روبرو است و همین موضوع باعث افزایش تلاش دشمنان برای براندازی شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۷ وقتی که آمریکایی‌ها پای میز مذاکره بودند، برخی عوامل داخلی پالس‌هایی فرستادند که مذاکرات را متوقف کنید و با دولت جدید توافق کنید و بعد هم انتخابات ۸۸ و ماجرای فتنه پیش آمد.

وی با اشاره به اینکه فتنه دارای عمق بسیار زیادی بود افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، فتنه‌گران کشور را تا لبه پرتگاه بردند خاطرنشان کرد: معاندین، دشمنان، ضد انقلاب، فتنه‌گران، سعودی، صهیونیسم و… همه در کنار هم برای براندازی انقلاب اسلامی جمع شدند.

رضایی اضافه کرد: در سالگرد آغاز فتنه، قطع‌نامه‌ای را بر علیه کشور ما تصویب کردند که همه تحریم‌ها ذیل این قطع‌نامه مصوب شده و اکنون حدود ۱۸۰۰ مورد تحریم علیه کشور وجود دارد.

وی مدل ۹ دی را مدلی موفق برای کشور دانست و ادامه داد: در نهم دی‌ماه مردم به میدان آمدند و کار بزرگی را رقم زدند. اکنون هم برای عبور از مشکلات کشور باید مردم در میدان حضور دارند.