بوشهر- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وضعیت گمرکات و روند ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در بوشهر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان صبح یکشنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برنامه‌های مختلفی را در استان بوشهر خواهیم داشت و مسائل استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این استان به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود و در دستیابی کشور به اهداف مد نظر نقش مهمی دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در سفر امروز به استان بوشهر مسائل و مشکلات مهم استان بر اساس دستورهای رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه بررسی و پیگیری می‌شود.

خدائیان گفت: در دیدار با مسئولان استان وضعیت گمرکات، انبارهای نگهداری اموال تملیکی و مسائل مربوط به زمین و مسکن استان بررسی می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین سفر استانی خود امروز به همراه جمعی از مقامات این سازمان وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، رئیس کل دادگستری و بازرس کل استان قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، انجام چند بازدید مهم، حضور در شورای قضائی و شورای دستگاه‌های نظارتی و دیدار با کارکنان بازرسی استان بوشهر از جمله برنامه‌های این سفر است.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر و نتیجه ارزیابی تیم کارشناسی که هفته گذشته در این استان حضور یافته‌اند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی، غلامعباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی و مهدی بهادر مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی، دکتر خدائیان را در این سفر همراهی می‌کنند.