سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با قید یک فوریت در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران در روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ گفت: در این جلسه نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه قیمت‌گذاری بهای بلیت و سیاست‌گذاری مدیریت موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه در ادامه نیز لایحه اصلاح ساختار معاونت سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با قید یک فوریت بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی یک فوریت طرح راه اندازی شبکه جمع سپاری و مشارکت شهروندی شهر تهران و لایحه پایش و اجرای نماهای شهر تهران را نیز در دستور کار این جلسه شورا خواهیم داشت.

وی همچنین از بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر خبر داد و عنوان کرد: لوایح معرفی اعضای پیشنهادی جهت عضویت در هیأت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و الحاق پرونده‌های توافقات فاقد پروانه ساختمانی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرند.