۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۵

جابه جایی درختان شهر تهران در دستور کار شورا

جابه جایی درختان شهر تهران در دستور کار شورا

در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران موضوع تعرفه جابه جایی درختان در شهر تهران در دستور کار شورا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه آینده شورای شهر تهران که در روز سه شنبه ۱۱ دیماه سال ۹۷ از ساعت برگزار می شود موضوع تعیین تعرفه جابه جایی درختان در شهر تهران مورد بررسی نهایی اعضای شورای شهر تهران قرار می گیرد.

این موضوع که به عنوان آخرین دستور جلسه یکصدو دهم شورای شهر تهران مورد تشریح از سوی کمیسیون فرعی و کمیسیون اصلی قرار گرفت اما به دلیل تفاوتی که میان نظرات دو کمیسیون بررسی کننده وجود داشت، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد تا در خصوص نحوه رسیدگی به آن در هیات رئیسه تصمیم گیری می شود و تلاش خواهد شد تا نظرات این دو کمیسیون گردآوری شده و تصمیمی مشترک در خصوص آن گرفته شود.

دیگر دستور این جلسه شورای شهر تهران، به بررسی لایحه یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات شهر تهران اختصاص داشته و پس از آن مطالعات ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر مورد نقد و نظر قرار می گیرد.

بررسی اعتراض مالکان ۵ پلاک ثبتی به رای کمیسیون ماده ۷ در خصوص تشخیص باغات در دستور کار این جلسه قرار گرفته و همچنین صورتجلسه نوزدهمین جلسه کمیسیون نامگذاری در این جلسه بررسی می شود.

لایحه تعرفه های اصلاحی اماکن ورزشی شهرداری تهران، طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه جامع مشارکت و سرمایه گذاری شهر تهران، لایحه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر تهران، لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره بار و فراورده های کشاوری شهرداری تهران، انتخاب نماینده شورا در کمیته سیاست گذاری تملک، بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی شهر تهران، انتخاب نماینده شورا در تشکل های غیر دولتی در زمینه مسائل سالمندی جهت عضویت در ستاد شهر دوستدار سالمند دیگر دستورات این جلسه شورای شهر تهران هستند و در پایان جلسه نیز اعتراض ۳ پلاک ثبتی به رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری تهران مورد تصمیم گیری قرار می گیرد. 

کد خبر 4500679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha