اردبیل- مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای جشنواره حرف آورد ویژه ماه رمضان در اردبیل خبر داد و گفت: توجه به مسئله تبیین و روشنگری در اولویت برنامه های فرهنگی است.

سارا حقی در گفت و گو با خبرنگار مهر از اجرای جشنواره حرف آورد در مناسبت‌های ملی و مذهبی خبر داد و اظهار کرد: در ماه رمضان، جشنواره حرف آورد با پویش «یک آیه، یک سخن» ویژه بانوان و دختران جوان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: تبیین آیات قرآن، نقش زنان در تبیین روزه داری در خانواده، آثار و برکات ماه رمضان، بزرگداشت لیالی قدر، مراسم معنوی اعتکاف رمضان، روز جهانی قدس و مسئله فلسطین و دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی عناوین موضوعاتی است که بانوان می‌توانند درباره آنها اثر فرهنگی تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره حرف آورد افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن یا صوت، به مدت یک الی سه دقیقه‌ای به آدرس hrfavard-ardabil@ در پیام‌رسان‌ها و یا شماره ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸ ارسال کنند.

حقی بیان کرد: در این جشنواره که با همکاری نهضت پیشرفت بانوان استان اردبیل اجرا می‌شود، از آثار برتر با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می‌آید.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره ملی حرف آورد از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز آغاز شده و تاکنون قریب به ۱۰ هزار اثر فرهنگی توسط بانوان با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی، سیاسی، علمی، ادبی و مناسبتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال و در این مدت از ۲۰۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر در تهیه آثار توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شده است.