۸ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۵:۵۱

نوآوری در برنامه های فرهنگی الزامی است

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بر لزوم ابتکار و نوآوری در برنامه های فرهنگی کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، محمد زارع بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی کودک و نوجوان استان کرمان گفت: کانون های پرورش فکری یکی از زیر بناهای جامعه در امر توسعه فرهنگ و ایجاد ساختار فکری در جامعه از دوران کودکی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش زیر بنایی کانون پرورش فکری باید با سرمایه گذاری لازم و توجه ویژه به این بخش جامعه، کودکان و نوجوانان را با توجه به فرهنگ اسلامی ایرانی برای نسل آینده ساخت.

زارع گفت: کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط سنی همیشه در جستجوی محیط اطراف و تغییر و تحول در این محیط هستند که باید از این حس به خوبی بهره برداری کرد.

وی گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و مدون در کودکان و نوجوانان استعداد های آنان را شناسایی و زمینه را برای شکوفایی این پتانسیل ها فراهم کرد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کرمان برگزاری سوگواره عاشورایی، جشنواره قصه گویی و برگزاری کلاسهای هنری فرهنگی از جمله برنامه های سال جاری کانون دانست.

کد خبر 672961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha