رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: در برابر تروریسمِ صهیونیستی کوتاه نمی آییم و به دفاع از مسجدالاقصی ادامه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز یکشنبه به اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: در برابر تروریسمِ صهیونیستی کوتاه نمی آییم و به دفاع از مسجدالاقصی ادامه می‌دهیم. نبرد با دشمن صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت و فارغ از اینکه چقدر طول بکشد، آن را به نفع خود پایان خواهیم بُرد.

اسماعیل هنیه در ادامه عنوان کرد: از آنجایی که ملت ما از خود و سرزمین خود دفاع می‌کند، بنابراین طبیعی است که به مقاومت در برابر اشغالگران و اقدامات جنایتکارانه و تجاوزکارانه آنها ادامه دهد.

پیش از این، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین امروز یکشنبه در محکومیت تعرض مجدد نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجدالاقصی، بیانیه صادر کرد. در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: رژیم صهیونیستی اوضاع در «قدس اشغالی» را به سمت و سوی «مواجهه فراگیر سوق می‌دهد. رژیم صهیونیستی با تعرض مجدد به مسجدالاقصی نشان داد که به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است.

جهاد اسلامی ضمن تاکید بر ادامه اعتکاف و نگهبانی در داخل مسجد الاقصی، عنوان کرد: ما هرگز از وظیفه خود در زمینه دفاع از مسجد الاقصی دست نمی‌کشیم و مسئولیت تجاوزات علیه این مکان مقدس در مقابل چشمان جهانیان متوجه رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.