۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸

عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

مقاومت در زمان مناسب برای دفاع از «مسجدالاقصی» وارد عمل می‌شود

مقاومت در زمان مناسب برای دفاع از «مسجدالاقصی» وارد عمل می‌شود

عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: مقاومت فلسطین در زمان مناسب برای دفاع از «مسجدالاقصی» وارد عمل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «اسامه حاج احمد» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین امروز یکشنبه سخنانی را در خصوص دفاع مقاومت غزه از مسجدالاقصی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تصریح کرد: مقاومت آماده دفاع از مسجد الاقصی است و در زمان مناسب وارد عمل شده و حرف آخر خود را خواهد زد.

وی گفت: ملت فلسطین از ناقوره تا رفح متحد و یکپارچه است. دشمن صهیونیستی در پیشبرد طرح‌های شوم خود ناکام ماند. صبر ملت و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی چندان دوام نخواهد آورد.

پیش از این، جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در محکومیت تعرض مجدد نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مسجدالاقصی، بیانیه صادر کرد. در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: رژیم صهیونیستی اوضاع در «قدس اشغالی» را به سمت و سوی «مواجهه فراگیر سوق می‌دهد. رژیم صهیونیستی با تعرض مجدد به مسجدالاقصی نشان داد که به دنبال اجرای طرح‌های تروریستی است.

جهاد اسلامی ضمن تاکید بر ادامه اعتکاف و نگهبانی در داخل مسجد الاقصی، عنوان کرد: ما هرگز از وظیفه خود در زمینه دفاع از مسجد الاقصی دست نمی‌کشیم و مسئولیت تجاوزات علیه این مکان مقدس در مقابل چشمان جهانیان متوجه رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

کد خبر 5468914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha