قزوین- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین از برگزاری پویش معرفی معلم خوب به مناسبت هفته معلم خبر داد.

ابراهیم رسولی‌فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: ارزش، اهمیت و نقش معلم و معلمی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و انسان سازی از مهمترین این نقش‌ها به شمار می‌رود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه قوی‌ترین انگیزه در معلمین سوز و شوق انسان سازی است عنوان کرد: معلم‌بودن و معلمی کردن یک هنر است که با عشق و علاقه از طرف انسان‌های خاص به دیگران منتقل می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: تنها عده معدودی از انسان‌ها هستند که همه وجودشان سرشار از سازندگی است که این افراد عاشق تربیت هستند و قوی‌ترین انگیزه در آنها، سوز و شوق انسان سازی است. این افراد، از هدایت فردی به شادی و خرسندی دست می‌یابند.

وی بیان کرد: اساس فرهنگ، تفکر و شناخت بشری در خواندن، نوشتن، آموزش و سخن گفتن است و آنچه که به انسان پروبال می‌دهد و او را از سایر موجودات ممتاز و برجسته کرده است در همین چند مورد است.

رسولی فر در خصوص ارزش و مقام معلم و معلمی اشاره کرد: در ارزش و اهمیت و مقام معلم و معلمی همین بس که پروردگار عالم، اولین معلم بشریت است و ما باید همواره ممنون و مدیون معلمان عزیز باشیم.

وی تاکید کرد: برنامه و پویش‌های متنوعی از جمله پویش معرفی معلم خوب، دلنوشته‌ای به معلم عزیزم و تقدیم شاخه گل در هفته معلم از طرف سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه ریزی شده است که در طول این هفته در سطح مدارس با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان اجرا می‌شود.