۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین خبر داد؛

تجلیل از معلمان جهادگر به مناسبت هفته معلم

تجلیل از معلمان جهادگر به مناسبت هفته معلم

قزوین-مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: همزمان با هفته معلم از معلمان برگزیده و جهادگر استان قزوین در عرصه‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین سرهنگ هادی بغدادی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای معلم و دانش‌آموز با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته معلم اظهار کرد: در هفته گرامی داشت مقام معلم لازم است از شهید مطهری به عنوان معلم نمونه یاد کرده و در راستای گرامی داشت این معلم مجاهد قدردان معلمین مجاهد باشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: با توجه به جایگاه والای معلم برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته معلم از جمله تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی در سراسر استان توسط کانون‌های بسیج فرهنگیان با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی، تجلیل از معلمان جهادی در مناطق چهارده گانه توسط کانون‌های بسیج فرهنگیان، تجلیل از معلمان جهادی و عزیزانی که در دوران کرونا اقدامات ارزشمندی را در پایش سلامت و پایش امور مرتبط با حوزه بهداشت، سلامت و تولید ماسک برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته معلم نشست تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در نظام تعلیم و تربیت با حضور حجت الاسلام معبودی، دکتر اصغری مدیرکل محترم آموزش و پرورش، مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین و مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین است که به صورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه شاد با معاونین مناطق چهارده گانه، مدیران مدارس و همکاران فرهنگی برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های ما تجلیل از معلمان شاخص و نمونه، کارگران نمونه و مربیان عقیدتی سیاسی همزمان با هفته کار و کارگر و هفته عقیدتی سیاسی است که در مجموعه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز سیزدهم اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های ما در هفته معلم و در راستای آگاه سازی عمومی برای انجام تکلیف بزرگی همچون شرکت در انتخابات پیش رو و حضور گسترده مردم در این انتخابات است که با همکاری کانون‌های بسیج فرهنگیان و حوزه‌های بسیج دانش آموزی برگزار می‌شود.

بغدادی خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه‌های استاد شهید استاد مرتضی مطهری از طریق برگزاری پویش‌ها و مسابقات مختلف در مجموعه آموزش و پرورش با همکاری اداره کل و ادارات آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.
 

کد خبر 5201909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha