آبادان- فرمانده سپاه خوزستان گفت: خانواده‌های عزادار متروپل خواستار دستگیری مسببان این حادثه هستند و از مسئولان درخواست می‌کنند که همه کسانی که در این جنایت شریک بودند، مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: حادثه متروپل در آبادان باعث شد تا افرادی جان خود را از دست دهند و در پی آن کل کشور به خصوص مردم خوزستان و آبادان داغدار و عزادار این حادثه هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه نیز با مردم عزادار ابراز همدردی کردند، افزود: امروز با حضور هیئتی از همکاران خدمت خانواده عزادار حادثه متروپل رسیدیم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که خانواده‌های عزادار مطرح می‌کنند، دستگیری مسببان این حادثه هستند و از مسئولان به ویژه قوه قضائیه درخواست می‌کنند که این امر تا آخر پیگیری و رسیدگی شود و همه کسانی که در این جنایت شریک و سهیم بودند، مجازات شوند.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: سپاه نیز به نوبه خود پیگیر این حادثه است تا جنایتکاران دستگیر شوند و جزای اعمالشان را ببیند؛ البته مردم بدانند که روحانیت، سپاه، بسیج و… شریک غم مردم آبادان هستند.