۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

مردم آبادان خواستار اشد مجازات برای جنایتکاران متروپل هستند

مردم آبادان خواستار اشد مجازات برای جنایتکاران متروپل هستند

آبادان- فرمانده سپاه خوزستان گفت: خانواده‌های عزادار متروپل خواستار دستگیری مسببان این حادثه هستند و از مسئولان درخواست می‌کنند که همه کسانی که در این جنایت شریک بودند، مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: حادثه متروپل در آبادان باعث شد تا افرادی جان خود را از دست دهند و در پی آن کل کشور به خصوص مردم خوزستان و آبادان داغدار و عزادار این حادثه هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه نیز با مردم عزادار ابراز همدردی کردند، افزود: امروز با حضور هیئتی از همکاران خدمت خانواده عزادار حادثه متروپل رسیدیم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که خانواده‌های عزادار مطرح می‌کنند، دستگیری مسببان این حادثه هستند و از مسئولان به ویژه قوه قضائیه درخواست می‌کنند که این امر تا آخر پیگیری و رسیدگی شود و همه کسانی که در این جنایت شریک و سهیم بودند، مجازات شوند.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: سپاه نیز به نوبه خود پیگیر این حادثه است تا جنایتکاران دستگیر شوند و جزای اعمالشان را ببیند؛ البته مردم بدانند که روحانیت، سپاه، بسیج و… شریک غم مردم آبادان هستند.

کد خبر 5505041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha