بوشهر- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کفت: بهبود شاخص‌های درمانی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان گناوه از اولویت‌های این معاونت است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان‌پناه بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی گناوه اظهار داشت: تشکیل کارگروه‌های کارشناسی و مدیریتی همیشه موفقیت‌آمیز بوده و موفقیت بیمارستان‌ها درگرو تشکیل این کارگروه‌ها است که این مهم در شهرستان گناوه به‌درستی اتفاق افتاده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از بار مراجعه اورژانس بیمارستان مربوط به بیماران سرپایی است داشتن درمانگاه فعال در سطح شهر گناوه ازجمله مهم‌ترین اهداف ما بوده و امید است بتوانیم با حضور و مشارکت فعالانه متخصصین بار بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: نخستین اولویت ما در شهرستان گناوه، بحث رفاهی پزشکان و کارکنان بوده که برای بازسازی و تجهیزات پانسیون‌های آن‌ها به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

یزدان‌پناه اظهار کرد: ضریب اشغال شهرستان گناوه در سال گذشته ۴٨ درصد بوده است و این مرکز درمانی دومین بیمارستان ارجاع دهنده بیمار به مرکز استان محسوب می‌شود که امید است با حضور متخصصین جدید استفاده بهینه‌ای از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی داشته باشیم.

وی افزود: اولویت بعدی در شهرستان گناوه تقویت نیروی انسانی است که در این راستا نیاز است تا شاخص‌های نیروی انسانی به ویژه نیروهای پرستاری بهبود یابد.

دکتر یزدان‌پناه اضافه کرد: پزشکان و پرستاران با جسم، جان و روح بیماران سروکار داشته و در ایام کرونا ثابت کردند که حفظ جان بیماران از هر چیزی باارزش‌تر بوده و با تمام توان به ارائه خدمت پرداختند که جای تقدیر دارد.

در این بازدید میدانی که به منظور بررسی مشکلات و رفع نواقص تجهیزاتی، عمرانی، درمانی و دارویی بیمارستان‌های شهرستان گناوه انجام شد نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گناوه، سرپرست معاونت درمان به همراه تنی چند از مدیران ستادی حوزه معاونت درمان حضور داشتند.