۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد؛

لزوم استفاده از خیرین برای ماندگاری پزشکان در استان بوشهر

لزوم استفاده از خیرین برای ماندگاری پزشکان در استان بوشهر

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از خیرین برای ماندگاری پزشکان گفت: ۳۳ پزشک متخصص در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

احمد یزدان پناه بعدازظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید و ارزیابی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای ماندگاری پزشکان خیرین حوزه سلامت ورود کنند و در امکانات رفاهی مانند ساخت پانسیون به بیمارستان کمک کنند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تصریح کرد: امروزه در اکثر کشورهای توسعه‌یافته نیز حوزه سلامت به‌عنوان یک آسیب مطرح است و دولت‌ها برای تأمین سلامت مردم به‌تنهایی قادر نیستند ازاین‌رو نیاز است خیرین ورود بیشتری به این حوزه داشته باشند.

لزوم استفاده از خیرین برای ماندگاری پزشکان در استان بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه عملکرد خوب خیرین در استان و شهرستان گناوه بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما نیاز است خیرین علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های درمانی و تجهیزاتی در حوزه رفاهیات و ماندگاری پزشکان نیز ورود کنند.

یزدان پناه بابیان اینکه هدف از این نشست ارتقا و بهبود خدمات به مردم است گفت: سابقه بیمارستان داری در شهرستان گناوه از خیلی از شهرستان‌های دیگر بیشتر است که نیاز است برای جلب اعتماد بیشتر مردم تلاش شود.

در این نشست از فروردین رئیس دفتر پرستاری بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه که در تیرماه سال جاری اعضای پیکر خواهرش برای پیوند اعضای بیماران نیازمند اهدا شده بود، تقدیر شد.

لزوم استفاده از خیرین برای ماندگاری پزشکان در استان بوشهر

کد خبر 5697410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha