وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و مجتمع آموزش عالی گناباد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه؛ «امیر اشتری» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر»؛ «جمال فیاضی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان» و «علیرضا زمانی بهابادی» را به عنوان «سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد» منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب‌شده آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر زلفی‌گل همچنین در نامه‌های جداگانه از دکتر منصور زراءنژاد، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر؛ دکتر عباس عبدشاهی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دکتر سید مصطفی موسوی‌زاده رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد در مدت تصدی این مسئولیت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

دکتر امیر اشتری (زاده تهران _ ۱۳۴۹) دارای دکترای تخصصی فیزیک دریا، عضو هیئت علمی با مرتبه استادیاری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است که حدود ۲۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر به چاپ رسانده است. وی همچنین مسئولیت‌های معاونت اداری مالی؛ فرهنگی و دانشجویی و همچنین مدیریت آموزش و برنامه‌ریزی این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

دکتر جمال فیاضی (زاده اهواز _۱۳۵۱) دارای دکترای تخصص ژنتیک و اصلاح نژاد دام، عضو هیئت علمی با مرتبه استادی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است که تألیف و ترجمه دو کتاب در زمینه تخصصی رشته تحصیلی و انتشار بیش از یکصد مقاله علمی و پژوهشی را در مجلات معتبر بین‌المللی را در کارنامه دارد. وی همچنین مسئولیت‌های معاون آموزشی و رئیس دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی و ریاست کمیسیون هیئت ممیزه این دانشگاه را در کارنامه دارد.

دکتر علیرضا زمانی بهابادی (زاده تهران _ ۱۳۵۹) دارای دکترای ریاضی محض، عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری در دانشگاه فردوسی مشهد است که مقالات علمی پژوهشی متعدد در مجلات معتبر ملی به چاپ رسانده است.