۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹

با صدور احکامی جداگانه؛

وزیر علوم سرپرست ۳ دانشگاه را منصوب کرد

وزیر علوم سرپرست ۳ دانشگاه را منصوب کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرستان دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و مجتمع آموزش عالی گناباد را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه؛ «امیر اشتری» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر»؛ «جمال فیاضی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان» و «علیرضا زمانی بهابادی» را به عنوان «سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد» منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب‌شده آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر زلفی‌گل همچنین در نامه‌های جداگانه از دکتر منصور زراءنژاد، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر؛ دکتر عباس عبدشاهی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دکتر سید مصطفی موسوی‌زاده رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد در مدت تصدی این مسئولیت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

دکتر امیر اشتری (زاده تهران _ ۱۳۴۹) دارای دکترای تخصصی فیزیک دریا، عضو هیئت علمی با مرتبه استادیاری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است که حدود ۲۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر به چاپ رسانده است. وی همچنین مسئولیت‌های معاونت اداری مالی؛ فرهنگی و دانشجویی و همچنین مدیریت آموزش و برنامه‌ریزی این دانشگاه را در کارنامه کاری خود دارد.

دکتر جمال فیاضی (زاده اهواز _۱۳۵۱) دارای دکترای تخصص ژنتیک و اصلاح نژاد دام، عضو هیئت علمی با مرتبه استادی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است که تألیف و ترجمه دو کتاب در زمینه تخصصی رشته تحصیلی و انتشار بیش از یکصد مقاله علمی و پژوهشی را در مجلات معتبر بین‌المللی را در کارنامه دارد. وی همچنین مسئولیت‌های معاون آموزشی و رئیس دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی و ریاست کمیسیون هیئت ممیزه این دانشگاه را در کارنامه دارد.

دکتر علیرضا زمانی بهابادی (زاده تهران _ ۱۳۵۹) دارای دکترای ریاضی محض، عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری در دانشگاه فردوسی مشهد است که مقالات علمی پژوهشی متعدد در مجلات معتبر ملی به چاپ رسانده است.

کد خبر 5517504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha