بوشهر _ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سعدآباد دشتستان از طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر خم در این بخش خبر داد.

حسین رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر بهانه‌ای است که شادی‌ها خود را در کنار نیازمندان جشن بگیریم و به پشتوانه مردم و خیرین به کمک نیازمندان بشتابیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش سعدآباد در ادامه از طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان این بخش خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر و به همت ۱۰ مرکز نیکوکاری موفق در سطح بخش و حمایت و پشتیبانی خیرین و نیکوکاران بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

رستمی ابراز داشت: همکاری خیرین عزیز برای شب و روز عید سعید غدیر خم اقدام به طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم کردند و در سطح بخش سعدآباد توزیع شد امیدواریم مورد مقبول محضر آقا امیرالمومنین علیه السلام قرار بگیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش سعدآباد افزود: در روز عید غدیر اطعام یک سنت حسنه است ان شالله با این ۱۰ هزار پرس غذای گرم بتوانیم قدمی در راه خیرین و کسانی که خواستار انجام کار خیر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هستند انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی (ع) که تاکید بر رسیدگی به فقرا بود و کمک رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروز در روز عید سعید غدیر خم ثوابی دوچندان دارد، عنوان کرد: یکی از سنت‌های حسنه در عید سعید غدیر، اطعام به صورت گسترده است که تلاش می‌کنیم بتوانیم این سنت را همه سال تقویت کنیم.