۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰

جشن ایران زمین در عید «غدیر»- ۱۷۶

۱۰ هزار پرس غذای گرم در سعدآباد طبخ و توزیع شد

۱۰ هزار پرس غذای گرم در سعدآباد طبخ و توزیع شد

بوشهر _ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سعدآباد دشتستان از طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر خم در این بخش خبر داد.

حسین رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر بهانه‌ای است که شادی‌ها خود را در کنار نیازمندان جشن بگیریم و به پشتوانه مردم و خیرین به کمک نیازمندان بشتابیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش سعدآباد در ادامه از طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان این بخش خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر و به همت ۱۰ مرکز نیکوکاری موفق در سطح بخش و حمایت و پشتیبانی خیرین و نیکوکاران بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

رستمی ابراز داشت: همکاری خیرین عزیز برای شب و روز عید سعید غدیر خم اقدام به طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم کردند و در سطح بخش سعدآباد توزیع شد امیدواریم مورد مقبول محضر آقا امیرالمومنین علیه السلام قرار بگیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش سعدآباد افزود: در روز عید غدیر اطعام یک سنت حسنه است ان شالله با این ۱۰ هزار پرس غذای گرم بتوانیم قدمی در راه خیرین و کسانی که خواستار انجام کار خیر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هستند انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه در واقعه غدیر و سیره حضرت علی (ع) که تاکید بر رسیدگی به فقرا بود و کمک رسانی به نیازمندان در شرایط معیشتی امروز در روز عید سعید غدیر خم ثوابی دوچندان دارد، عنوان کرد: یکی از سنت‌های حسنه در عید سعید غدیر، اطعام به صورت گسترده است که تلاش می‌کنیم بتوانیم این سنت را همه سال تقویت کنیم.

کد خبر 5541389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha