جلسه بررسی آئین‌نامه سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، با حضور نمایندگان دستگاه‌های دانشگاهی در دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، جلسه بررسی آئین‌نامه سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، در شهریور ماه ۱۴۰۱، با حضور نمایندگان دستگاه‌های دانشگاهی در دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جواد نوروزی، رئیس مرکز اقامه نماز، قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن اشاره به اهمیت جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، افزود: با توجه به برگزاری موفق جشنواره سی و ششم توسط وزارت علوم و با عنایت به ضرورت آسیب شناسی و به روزرسانی بخش‌های این جشنواره اعم از محورهای محتوایی، رشته‌ای و داوری، کارگروه بازبینی آئین نامه در مرکز نماز، قرآن و عترت نهاد تشکیل شد.

وی افزود: پیشنهادهای این کارگروه جهت بحث و تبادل نظر به جلسه کارشناسان ارائه شد تا بعد از بحث و تبادل نظر در جلسه شورای فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها به تصویب اعضا برسد.

در ادامه این نشست، پس از توضیحات نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که در اردیبهشت سال جاری به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد، اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون آئین نامه جشنواره سی و هفتم پرداختند و موارد جهت پیگیری به دبیرخانه ارجاع شد.

براساس مصوبه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها، حکم میزبانی و مسئولیت اجرایی «سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور» توسط ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین رستمی به دانشگاه فرهنگیان اعطا شده است.

این جشنواره در بهار سال ۱۴۰۲ به میزبانی یکی از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و با حضور دانشجویان برگزیده دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.