رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از ۱۴ دی با حضور بیش از ۱۵۰ تولیدکننده ایرانی در سالن چهل‌سرای مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک در سراسر کشور گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک اسلامی - ایرانی و کالای حجاب را با هدف تأمین نیازهای پوشاک مردم در قالب طرح «صاعد» به مدت بیش از ۶۰ روز در سالن شماره ۳ چهل سرا واقع در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، یک اقدام ضربتی است که از ۱۴ دی به مدت حدود دو ماه و با حضور بیش از ۱۵۰ غرفه و ۱۵۰ تولیدکننده برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در ادامه گفت: بیش از ۱۵۰ تولیدکننده پوشاک ایرانی اسلامی و حجاب با تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه در یک محیط خانوادگی برای همه اعضای خانواده، صنایع فرهنگی ایرانی را عرضه می‌کنند. اجناس با کیفیت بالایی خواهد بود و شهروندان تهرانی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این نمایشگاه بزرگ سر بزند و خریدهای خود را انجام دهند.

وی در پایان گفت: در کنار این نمایشگاه سعی خواهیم کرد زمینه‌های بسیار خوبی برای شکل دهی مراکز تجمعی و مراکز بزرگ خرید کالای حجاب در تهران و استان‌ها را فراهم کنیم، قولی از یکسال پیش داده ایم و به حمدالله با همکاری یکی از بانک‌های بزرگ کشور این زمینه را برای شکل گیری پلاسکوی حجاب انجامش خواهیم داد که خبر قطعی آن طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.