اردبیل- معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور گفت: نیروها در حوزه هنری به‌صورت گروهی کار می‌کنند و تمام کارها شورا محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید لشگری بعدازظهر پنجشنبه در نشست صمیمی با کارکنان حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به ظرفیت و کار گروهی کارکنان این نهاد انقلابی اظهار کرد: نیروها در حوزه هنری به‌صورت گروهی کار می‌کنند و تمام کارها شورا محور است.

وی افزود: حمایت و استفاده از ظرفیت هنرمندان در اولویت حوزه هنری است و از تمام ظرفیت‌های قشر هنرمند بهره‌مند می‌شویم تا شاهد تقویت صدای ملت ایران در عرصه استانی، ملی و بین‌المللی باشیم.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره نیروی جوان گفت: نیروهای حوزه هنری بسیار مهم هستند و حوزه هنری، میدانی برای رشد جوان‌ها و ظرفیت‌های استانی و هنرمندان انقلابی است که باید از ظرفیت این نیروهای جوان و پرانرژی استفاده کنیم.

لشگری با بیان اینکه منابع انسانی عمده تفاوت حوزه هنری با دیگر ارگان‌ها، نهادها و ادارات است، ادامه داد: در حوزه هنری مهم‌ترین رویکرد، منابع انسانی است با اینکه تعداد کارمند در حوزه هنری کم بوده ولی فعالیت این افراد بسیار مؤثر و با کیفیت است.

مهمترین رکن حوزه هنری، خانواده حوزه هنری است

وی بیان کرد: اعضای حوزه هنری یک خانواده هستند و مهمترین رکن حوزه هنری، خانواده حوزه هنری است، در این بین استقلال و ماهیت حوزه هنری بسیار مهم است که حوزه هنری و رئیس آن نباید وامدار کسی و یا ارگانی باشد.

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور درباره جشنواره امسال تئاتر فجر نیز افزود: نمایش «شاه اسماعیل» از کارهای خوب جشنواره امسال تئاتر فجر و تولید حوزه هنری استان اردبیل بود که در این رویداد بسیار خوش درخشید و باید از مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل به‌خاطر این اثر تجلیل کرد.

لشگری درباره جشنواره «فیلم صد» نیز گفت: جشنواره فیلم صد از مهم‌ترین رویدادهای این سال است که مراکز استانی حوزه هنری از جمله حوزه هنری استان اردبیل آثار بسیار خوبی را تولید و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامین باطنی، دستیار ویژه رئیس حوزه هنری کشور نیز در این نشست از کارکنان حوزه هنری تشکر کرد و گفت: حوزه هنری، نهادی صمیمی است و کارکنان حوزه هنری بسیار اهمیت دارند و مهمترین کار حوزه هنری حمایت از جوانان و هنرمندان انقلابی است.