۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۵:۴۰

اخبار حوزه هنری

اخبار حوزه هنری

مقاله "رنگ و فرم در طراحی گرافیک بیمارستان کودکان" تالیف ویکتوریا کریمی، استاد دانشگاه سوره، در جایزه پژوهشی نشان اردیبهشت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد خبر حوزه هنری به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی سوره اعلام کرد کریمی در این مقاله رنگ و فرم در گرافیک را از دیدگاه روانشناسی کودک بررسی کرده و به جنبه‌های زیبایی‌شناسی این دو عنصر در محیط‌های بیمارستانی پرداخته است.

نخستین جشنواره جایزه پژوهشی نشان اردیبهشت به کوشش انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با داوری ابراهیم حقیقی، لادن رضایی و فرزاد ادیبی در دو بخش ترجمه و تالیف برگزار شد.

* از متن تا اجرا با حضور  رحمانیان در مشهد

همایش "از متن تا اجرا" با حضور محمد رحمانیان روز دوشنبه 23 اردیبهشت در حوزه هنری مشهد مقدس برگزار می‌شود.

جایگاه تئاتر و مشکلات و موانع این هنر و تشکیل کارگاه آموزشی تئاتر با حضور رحمانیان از بخش‌های مختلف این همایش است که به کوشش حوزه هنری استان خراسان رضوی در تماشاخانه اشراق در میدان دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

* نمایش "ریسمان باز" در موسسه آموزش عالی سوره

فیلم سینمایی "ریسمان باز" به کارگردانی مهرشاد کارخانی دانشجو رشته سینما موسسه آموزش عالی سوره سه‌شنبه 24 اردیبهشت در این موسسه به نمایش درمی‌آید.

این فیلم سینمایی دومین تجربه بلند کارخانی است و پژمان بازغی، بابک حمیدیان، فرشاد محمدی و علی خوشدونی در نمایش آن حضور خواهند داشت. علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت 16 روز سه‌شنبه به خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی، نبش کوچه کامیاران مراجعه کنند.

کد خبر 681206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha