اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از پاکسازی ۱۵۲ نقطه آلوده، دستگیری ۷۱ سارق و کشف ۱۱۱ فقره سرقت در دومین مرحله از طرح رعد طی پنج روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هادی رفیعی کیا اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس برخورد با موضوع سرقت و جرایم مربوط به آن است، با هماهنگی دستگاه قضائی، طرح رعد در دو مرحله و با اقتدار از سوی پلیس در سراسر کشور اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با برنامه ریزی پلیس استان و با افزایش گشت‌های هدفمند انتظامی در راستای مقابله با سارقان و مالخران، اقدامات مهمی از جمله پاکسازی ۱۵۲ نقطه آلوده در طول اجرای این طرح طی پنج روز گذشته انجام گرفته است.

وی همچنین از دستگیری ۷۱ سارق و اعتراف آنها به ۱۱۱ فقره انواع سرقت در اجرای طرح رعد ۲ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۴ نفر از محکومان قضائی نیز در این طرح دستگیر شدند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی و با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و هنجار شکنان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، گفت: در این مرحله از طرح رعد ۱۶ توزیع کننده وخرده فروش مواد مخدر و ۴ نفر مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس به عنوان خدمتگزار مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، افزود: هیچ نقطه امنی برای سارقان وجود نخواهد داشت و پلیس بصورت شبانه روزی در تلاش است تا با همراهی مردم عزیز امنیت مطلوب و مورد انتظار در استان محقق شود.