۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

کشف ۱۱۱ فقره سرقت در دومین مرحله طرح رعد در استان مرکزی

کشف ۱۱۱ فقره سرقت در دومین مرحله طرح رعد در استان مرکزی

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از پاکسازی ۱۵۲ نقطه آلوده، دستگیری ۷۱ سارق و کشف ۱۱۱ فقره سرقت در دومین مرحله از طرح رعد طی پنج روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هادی رفیعی کیا اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از پلیس برخورد با موضوع سرقت و جرایم مربوط به آن است، با هماهنگی دستگاه قضائی، طرح رعد در دو مرحله و با اقتدار از سوی پلیس در سراسر کشور اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: با برنامه ریزی پلیس استان و با افزایش گشت‌های هدفمند انتظامی در راستای مقابله با سارقان و مالخران، اقدامات مهمی از جمله پاکسازی ۱۵۲ نقطه آلوده در طول اجرای این طرح طی پنج روز گذشته انجام گرفته است.

وی همچنین از دستگیری ۷۱ سارق و اعتراف آنها به ۱۱۱ فقره انواع سرقت در اجرای طرح رعد ۲ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۴ نفر از محکومان قضائی نیز در این طرح دستگیر شدند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به دستگیری هشت نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی و با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و هنجار شکنان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، گفت: در این مرحله از طرح رعد ۱۶ توزیع کننده وخرده فروش مواد مخدر و ۴ نفر مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس به عنوان خدمتگزار مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، افزود: هیچ نقطه امنی برای سارقان وجود نخواهد داشت و پلیس بصورت شبانه روزی در تلاش است تا با همراهی مردم عزیز امنیت مطلوب و مورد انتظار در استان محقق شود.

کد خبر 5730562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha