نوشهر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از انهدام دو شبکه قاچاق سلاح و مشروبات الکلی خارجی توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور افزود: با اشراف اطلاعاتی پاسداران و بسیجیان جان برکف سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان، ضمن بررسی گزارش‌های امت حزب الله، اقدام به پایش و شناسایی فردی که نسبت به توزیع عمده مشروبات الکلی خارجی در منطقه فعالیت می‌کرد، صورت گرفت که پس از تشکیل پرونده و اخذ دستور قضائی، با عملیاتی غافلگیرانه مخفیگاه وی کشف و مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد که در این رابطه دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی همچنین از شناسایی و انهدام یک شبکه تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز طی اقدامات پیچیده اطلاعاتی توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نوشهر خبر داد و افزود: در این زمینه متهم اصلی دستگیر و چند قبضه اسلحه شکاری، شورشی و سلاح کمری و مهمات که قصد بکارگیری در اقدامات تروریستی و خرابکارانه در ایام پایانی سال داشت، کشف و ضبط شد.

وی در پایان ضمن تبریک هفته سربازان گمنام به همه نیروهای جامعه اطلاعاتی به ویژه پاسداران و بسیجیان گمنام امام زمان (عج)، از عموم امت بیدار خواست هر موضوع مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۴ اطلاعات سپاه، به اطلاع فرزندان شأن در این سازمان برسانند.