۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۳۲

فرمانده سپاه نوشهر خبر داد؛

انهدام ۲ شبکه قاچاق سلاح و مشروبات خارجی در نوشهر

انهدام ۲ شبکه قاچاق سلاح و مشروبات خارجی در نوشهر

نوشهر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر از انهدام دو شبکه قاچاق سلاح و مشروبات الکلی خارجی توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور افزود: با اشراف اطلاعاتی پاسداران و بسیجیان جان برکف سازمان اطلاعات سپاه این شهرستان، ضمن بررسی گزارش‌های امت حزب الله، اقدام به پایش و شناسایی فردی که نسبت به توزیع عمده مشروبات الکلی خارجی در منطقه فعالیت می‌کرد، صورت گرفت که پس از تشکیل پرونده و اخذ دستور قضائی، با عملیاتی غافلگیرانه مخفیگاه وی کشف و مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد که در این رابطه دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی همچنین از شناسایی و انهدام یک شبکه تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز طی اقدامات پیچیده اطلاعاتی توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نوشهر خبر داد و افزود: در این زمینه متهم اصلی دستگیر و چند قبضه اسلحه شکاری، شورشی و سلاح کمری و مهمات که قصد بکارگیری در اقدامات تروریستی و خرابکارانه در ایام پایانی سال داشت، کشف و ضبط شد.

وی در پایان ضمن تبریک هفته سربازان گمنام به همه نیروهای جامعه اطلاعاتی به ویژه پاسداران و بسیجیان گمنام امام زمان (عج)، از عموم امت بیدار خواست هر موضوع مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۴ اطلاعات سپاه، به اطلاع فرزندان شأن در این سازمان برسانند.

کد خبر 5730818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha