۲ مهر ۱۴۰۳، ۰:۳۹

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع):

جنایات اسراییل در لبنان صفوف جبهه‌ مقاومت را محکم تر می کند

جنایات اسراییل در لبنان صفوف جبهه‌ مقاومت را محکم تر می کند

قم- رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با محکوم کردن جنایات اسراییل در لبنان گفت: این جنایات صفوف جبهه‌ مقاومت و امت اسلامی را در مقابل این رژیم محکم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در ابتدای درس خارج اصول خود اظهار کرد: قبل از شروع بحث لازم است حادثه بسیار فجیعی که در لبنان رخ داد و رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل در نهایت وحشی‌گری و خارج از معیارهای انسانی، بار دیگر عده‌ای از مردم بی‌گناه و مجاهدان عزیز حزب‌الله را که نور چشم امت اسلامی هستند، ددمنشانه به خاک و خون کشید، محکوم کنیم.

وی گفت: حوزه‌های علمیه، فضلا و اساتید در کنار سایر اقشار مردم، همدردی خود را در چنین حوادث غمباری با مصیبت‌زدگان اظهار می‌دارند و این فاجعه عمق خباثت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

آیت الله فاضل لنکرانی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با نگاه الهی خود این روزها را به درستی تشخیص دادند که مبارزه با این رژیم تجاوزگر را جز آرمان‌های این انقلاب قرار دادند، آن زمان هیچ‌کسی در مورد اسرائیل پیش‌بینی نمی‌کرد که چنین عملیات‌های وحشیانه‌ای انجام بدهد.

وی ادامه داد: البته این جنایات صفوف جبهه مقاومت و امت اسلامی را در مقابل این رژیم محکم‌تر می‌کند، هم‌چنان‌که شاهد اعتقاد و عزم راسخ برادران حزب الله برای مقابله با این رژیم، بعدِ از این حادثه و ازدست دادن افراد زبده خود هستیم و انسان می‌بیند که این مجاهدان سرافراز منسجم‌تر، متحدتر و قوی‌تر می‌شوند، همان‌طور که نقل شده بعد از این حوادث، طوایف مختلف مردم لبنان نیز اتحاد و انسجام قوی‌تری در مقابل اسرائیل پیدا کرده‌اند و این انسجام باید با یک بیداری ریشه‌دار و عمیق در کل پیکره امت اسلام به وجود آید.

وی گفت: متأسفانه کشورهای اسلامی در اثر سهل‌انگاری هنوز ارتباطات اقتصادی با این رژیم دارند که باید از این کار دست بردارند و یکپارچه شوند. امیدواریم چنین هدفی به‌زودی محقق شود و به فرموده مقام معظم رهبری مهم‌ترین تلاش پیامبر که تشکیل امت اسلامی است شکل گیرد و لازم است امروز همه مسلمان‌ها اعم از شیعه و سنی متحد شده و قدرت چشمگیر خود را به مستکبران عالم نشان دهند.

کد خبر 6233256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha