۲ مهر ۱۴۰۳، ۰:۳۲

رئیس جمهور وارد نیویورک شد

رئیس جمهور وارد نیویورک شد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در صدر هیاتی عالیرتبه وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پزشکیان که به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح مواضع جمهوری اسلامی درباره مسائل بین‌المللی به نیویورک سفر کرده است، در فرودگاه جان اف کندی مورد استقبال سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، مجید تخت روانچی و کاظم غریب آبادی معاونان سیاسی و حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل، زهرا ارشادی معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل و جمعی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در این نهاد بین المللی قرار گرفت.

مسعود پزشکیان در بدو ورود به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت: ما از سوی جمهوری اسلامی ایران حامل پیام صلح و امنیت و تلاش برای تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با امنیت و توسعه برای همه مردم هستیم.

رئیس جمهور افزود: ما حامل این پیام هستیم که به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن راحت و مستقل از رنگ، نژاد، قومیت و منطقه‌ای که در آن حضور دارند، به راحتی زندگی کنند. متأسفانه دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست، استانداردهای دوگانه‌ای وجود دارد که بر اساس آنها یک عده خوب و عده‌ای هم بد هستند؛ در نتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، باید برای همه انسان‌ها برابر باشد

کد خبر 6233253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha