دماوند- فرماندار دماوند از اجرایی شدن خدمات هوشمندسازی به عنوان پایلوت استان تهران در این شهرستان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه اجرای طرح بزودی امضا می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای هوشمند سازی دماوند اظهار داشت: بحث گسترش فیبر نوری در سطح شهرها و روستاها، اقدامات الکترونیک و در نهایت هوشمند سازی دماوند به عنوان پایلوت در استان تهران با تعامل با اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران بزودی اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اجرا و عملیاتی خواهد شد تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و مراکز خدماتی، رفاهی و… می‌توانند از خدمات این طرح به خوبی و در جهت خدمت رسانی سریع به مردم و شهروندان استفاده نمایند.

فرماندار دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم با بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات مخابرات دماوند و رودهن جهت طراحی، اجرای زیرساخت‌ها و حفاری صورت گرفته و بزودی تفاهم نامه اجرای طرح امضا و عملیاتی خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه ایجاد دولت الکترونیک تنها یکی از خدمات هوشمندسازی شهرستان است افزود: این طرح قطعاً خدمات بسیار زیادی برای مردم دارد و مردم طعم شیرین هوشمندسازی شهرها و روستاها را خواهند چشید. فرماندار شهرستان دماوند در پایان افزود: ادارات مخابرات دماوند و رودهن همکاری لازم را در راستای اجرای این طرح بزرگ با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن شاهد اجرای طرح در نقطه به نقطه شهرستان باشیم.