۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

فرماندار دماوند:

دماوند پایلوت اجرای خدمات هوشمندسازی در استان تهران شده است

دماوند پایلوت اجرای خدمات هوشمندسازی در استان تهران شده است

دماوند- فرماندار دماوند از اجرایی شدن خدمات هوشمندسازی به عنوان پایلوت استان تهران در این شهرستان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه اجرای طرح بزودی امضا می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای هوشمند سازی دماوند اظهار داشت: بحث گسترش فیبر نوری در سطح شهرها و روستاها، اقدامات الکترونیک و در نهایت هوشمند سازی دماوند به عنوان پایلوت در استان تهران با تعامل با اداره کل مخابرات منطقه هفت تهران بزودی اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح که در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اجرا و عملیاتی خواهد شد تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز خرید و مراکز خدماتی، رفاهی و… می‌توانند از خدمات این طرح به خوبی و در جهت خدمت رسانی سریع به مردم و شهروندان استفاده نمایند.

فرماندار دماوند گفت: هماهنگی‌های لازم با بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ادارات مخابرات دماوند و رودهن جهت طراحی، اجرای زیرساخت‌ها و حفاری صورت گرفته و بزودی تفاهم نامه اجرای طرح امضا و عملیاتی خواهد شد.

طاهرخانی با بیان اینکه ایجاد دولت الکترونیک تنها یکی از خدمات هوشمندسازی شهرستان است افزود: این طرح قطعاً خدمات بسیار زیادی برای مردم دارد و مردم طعم شیرین هوشمندسازی شهرها و روستاها را خواهند چشید. فرماندار شهرستان دماوند در پایان افزود: ادارات مخابرات دماوند و رودهن همکاری لازم را در راستای اجرای این طرح بزرگ با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشته باشند تا به بهترین شکل ممکن شاهد اجرای طرح در نقطه به نقطه شهرستان باشیم.

کد خبر 5751827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha