ثبت نام دوره دوازدهم کلاس مجردها با تدریس حجت‌الاسلام شهاب مرادی مصادف با میلاد امام رضا (ع) آغاز و تا ۳۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلاس مجردها که به بزرگترین کلاس دانشجویی کشور معروف است؛ مدلی ابتکاری از تریبون آزاد و کرسی آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که شهاب مرادی آن را سال ۱۳۹۰ طراحی و راه اندازی کرد.

هدف اصلی از طراحی این کلاس، طراحی یک تریبون آزاد و گفت‌وگو با دانشجویان بوده است تا بتوانند حول محورهای مختلف هر سوال و دغدغه‌ای را بدون نگرانی، مطرح کنند.

کلاس مجردها رایگان است اما قواعد خاص خود را دارد

حجت‌الاسلام شهاب مرادی از آغاز ثبت‌نام دوره جدید کلاس مجردها خبر داد و گفت: کلاس مجردها که با اقبال چشمگیر دانشجویان همراه است و گزیده از آن را چند سالی است از شبکه خبر و از سال گذشته شبکه سه سیما به صورت منظم و مستمر پخش می‌شود؛ کلاسی تماماً رایگان است اما برای نظم‌دهی به حضور افراد قوانین و مقررات خاص خود را دارد از جمله ثبت‌نام، مصاحبه و محدوده سنی برای آن مشخص شده است.

کدام دانشجویان می‌توانند در کلاس مجردها حاضر شوند؟

وی افزود: پذیرش در کلاس مجردها شرایطی از جمله محدوده سنی، تجرد، سکونت در تهران و … دارد که به صورت مبسوط در سایت شخصی‌ام درباره آن شرح داده‌ام. در دوره دوازدهم کلاس مجردها، آقایان متولد ۷۵ تا ۸۳ و خانم‌های متولد ۷۳ تا ۸۴ امکان ثبت‌نام دارند و ذیل تبصره‌ای اگر متولدین ۷۱ و ۷۲ متقاضی ثبت نام، تنها در صورتی که دانشجوی دکتری باشند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در دوره دوازدهم کلاس مجردها در بازه دهم تا ۳۱ خردادماه می‌توانند به سایت شخصی حجت‌الاسلام شهاب مرادی مراجعه کنند.