مدیر اجرایی نمایشگاه مدولباس تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه از خانواده‌های پرجمعیت حمایت ویژه می‌شود، گفت: در نمایشگاه امسال با هدف حمایت از تولید داخلی ملزومات حجاب عرضه خواهد شد.

فاطمه بشیری، مدیر اجرایی نمایشگاه مدو لباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت تولید داخلی به خصوص کالای حجاب مطرح کرد و گفت: در این نمایشگاه ۱۳۰ ویژند از سراسر کشور حضور دارند.

وی افزود: عمده محصولات این نمایشگاه برای بانوان، کودکان و نوجوان تهیه شده است که خانواده‌ها می‌توانند با حضور در نمایشگاه از این محصولات بازدید و خرید نمایند.

بشیری در ادامه از طرح ویژه حمایت از افزایش جمعیت و فرزندآوری در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: یکی از کارهای منحصر به فرد و ویژه نمایشگاه امسال این است که به هر خانواده‌ای که بیش از دو فرزند محصل داشته باشد بن تخحفیف ۵۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود. با اجرای این طرح خواستیم سهم کوچکی در ترویج فرزندآوری داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه در روزهای پنجم وششم مهرماه (پنجشنبه و جمعه) از ساعت ۱۱ الی ۲۲ در محل هتل پارسیان انقلاب واقع در خیابان طالقانی تهران برقرار است و عموم مردم می‌توانند به صورت رایگان از نمایشگاه مدولباس بازدید کنند.

گفتنی است محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده است علاوه بر حوزه پوشاک و حجاب، محصولاتی مرتبط با سبک زندگی، کیف و کفش، خوراکی، زیورآلات و… نیز ارائه گردیده است.