رودسر- رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رودسر گفت: چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با عنوان «قویترین های آفرود ایران» با شرکت ۸۶ نفر از سراسر کشور در رودسر برگزار شد.

«پژمان خسرو دوست رودسری» در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قوی‌ترین‌های آفرود ایران در رودسر اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت مدافعان سلامت و روز پرستار به میزبانی رودسر در پیست تخصصی آفرود و موتور کراس مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات افزایش نشاط، تقویت روحیه، تنوع و شکوفایی این مسابقات در بین جوانان علاقمند عنوان کرد و افزود: در این دوره ۸۶ نفر از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، البرز،، فارس، قزوین، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان، حضور داشتند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رودسر ادامه داد: امید نومیدی در کلاس یک آفرود از استان گیلان، در کلاس ۲ قاسم وکیلی از استان قزوین، در کلاس ۳ علیرضا پورشهید از استان فارس و در کلاس ۴ اشکان شیر نژاد از مازندران مقام‌های اول را کسب کردند.

خسرو دوست اضافه کرد: امید نومیدی بهترین تایم مسابقات در مقام تیمی تهران، گیلان و البرز مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و در کلاس اختصاصی موریک A کاوه ناظر از تهران، کلاس موریک B علی فلاح از گیلان مقام اول را کسب کردند.

وی افزود: در کلاس بانوان نیز سمانه رضایی تهران، فاطمه چیت ساز البرز و مرضیه نقیبی مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: این اولین پیست محصور و تخصصی آفرود و موتور کراس به مساحت ۳ هکتار در کشور است.

گفتنی است، این مسابقات به مدت ۲ روز در رودسر برگزار و عصر امروز به کار خود خاتمه داد.