۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قویترین های آفرود ایران در رودسر

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قویترین های آفرود ایران در رودسر

رودسر- رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رودسر گفت: چهارمین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود با عنوان «قویترین های آفرود ایران» با شرکت ۸۶ نفر از سراسر کشور در رودسر برگزار شد.

«پژمان خسرو دوست رودسری» در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قوی‌ترین‌های آفرود ایران در رودسر اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت مدافعان سلامت و روز پرستار به میزبانی رودسر در پیست تخصصی آفرود و موتور کراس مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودسر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات افزایش نشاط، تقویت روحیه، تنوع و شکوفایی این مسابقات در بین جوانان علاقمند عنوان کرد و افزود: در این دوره ۸۶ نفر از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، البرز،، فارس، قزوین، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، خراسان، حضور داشتند.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رودسر ادامه داد: امید نومیدی در کلاس یک آفرود از استان گیلان، در کلاس ۲ قاسم وکیلی از استان قزوین، در کلاس ۳ علیرضا پورشهید از استان فارس و در کلاس ۴ اشکان شیر نژاد از مازندران مقام‌های اول را کسب کردند.

خسرو دوست اضافه کرد: امید نومیدی بهترین تایم مسابقات در مقام تیمی تهران، گیلان و البرز مقام‌های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و در کلاس اختصاصی موریک A کاوه ناظر از تهران، کلاس موریک B علی فلاح از گیلان مقام اول را کسب کردند.

وی افزود: در کلاس بانوان نیز سمانه رضایی تهران، فاطمه چیت ساز البرز و مرضیه نقیبی مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: این اولین پیست محصور و تخصصی آفرود و موتور کراس به مساحت ۳ هکتار در کشور است.

گفتنی است، این مسابقات به مدت ۲ روز در رودسر برگزار و عصر امروز به کار خود خاتمه داد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قویترین های آفرود ایران در رودسر

کد خبر 5941507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha