شهرکرد_عضو شورای اسلامی شهر بروجن گفت: اختصاص زمان نیم یا یک ساعته جهت ورزش صبحگاهی و ایجاد روحیه و نشاط برای بانوان شاغل در استان لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، نجمه کرم‌پور صبح یکشنبه در جلسه نشست با خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نمایندگی از بانوان شورایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: احداث پارک بانوان و ایجاد فضای نشاط برای زنان و دختران در کلیه شهرهای استان از ضروریات است.

وی با اشاره به ثبت برند فرش‌های چالشتری، فرادنبه، گل پتو و… در این استان افزود: بانوان قالیباف باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و برخی از آن‌ها که به دلایلی نامعلومی بیمه آن‌ها قطع شده باید مجدداً برقرار شود تا مشاغل خانگی با چالش مواجه نشده و بانوان قالیباف با انگیزه به شغلشان ادامه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجن با اشاره به کنترل آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: با عنایت به رخداد خودکشی، افسردگی، اعتیاد و… در مناطق مختلف استان، آسیب‌شناسی به موقع و ارائه آموزش و مشاوره به مادران، زنان و خانواده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی گله‌مندی‌ها از عدم همکاری برخی بانک‌ها جهت اختصاص تسهیلات جوانی جمعیت و ازدواج، تاکید کرد: تخصیص متوازن اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و ازدواج مورد تقاضاست.

کرم پور همچنین اختصاص تایم نیم یا یک ساعته جهت ورزش صبحگاهی و ایجاد روحیه و نشاط برای بانوان شاغل در استان، اختصاص تجهیزات به بیمارستان‌های سراسر استان جهت درمان بیماری‌های زنان و زایمان و جلوگیری از تحمیل اضافه کاری به بانوان کادر درمان به دلیل کمبود نیرو را مورد تاکید قرار داد.