۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

در چهارمحال و بختیاری؛

لزوم اختصاص زمانی برای ورزش صبحگاهی بانوان شاغل

لزوم اختصاص زمانی برای ورزش صبحگاهی بانوان شاغل

شهرکرد_عضو شورای اسلامی شهر بروجن گفت: اختصاص زمان نیم یا یک ساعته جهت ورزش صبحگاهی و ایجاد روحیه و نشاط برای بانوان شاغل در استان لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، نجمه کرم‌پور صبح یکشنبه در جلسه نشست با خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به نمایندگی از بانوان شورایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: احداث پارک بانوان و ایجاد فضای نشاط برای زنان و دختران در کلیه شهرهای استان از ضروریات است.

وی با اشاره به ثبت برند فرش‌های چالشتری، فرادنبه، گل پتو و… در این استان افزود: بانوان قالیباف باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و برخی از آن‌ها که به دلایلی نامعلومی بیمه آن‌ها قطع شده باید مجدداً برقرار شود تا مشاغل خانگی با چالش مواجه نشده و بانوان قالیباف با انگیزه به شغلشان ادامه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجن با اشاره به کنترل آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: با عنایت به رخداد خودکشی، افسردگی، اعتیاد و… در مناطق مختلف استان، آسیب‌شناسی به موقع و ارائه آموزش و مشاوره به مادران، زنان و خانواده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی گله‌مندی‌ها از عدم همکاری برخی بانک‌ها جهت اختصاص تسهیلات جوانی جمعیت و ازدواج، تاکید کرد: تخصیص متوازن اعتبارات و ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و ازدواج مورد تقاضاست.

کرم پور همچنین اختصاص تایم نیم یا یک ساعته جهت ورزش صبحگاهی و ایجاد روحیه و نشاط برای بانوان شاغل در استان، اختصاص تجهیزات به بیمارستان‌های سراسر استان جهت درمان بیماری‌های زنان و زایمان و جلوگیری از تحمیل اضافه کاری به بانوان کادر درمان به دلیل کمبود نیرو را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 5944009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha