بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی ظهر یکشنبه در نشست مشترک کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت, زنان و خانواده شهرستان دشتی اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی موضوعات مهم و پیچیده‌ای هستند که نیازمند برنامه ریزی و هدفمندسازی در این حوزه هستند، تا شاهد نتایج و بازخورد مطلوب از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های شهرستان دشتی ا در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

وی بر راه اندازی مرکز مشاوره خانواده جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دشتی در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی «سواد رسانه ای» برای والدین و دانش آموزان به صورت نمونه در مدرسه شهید مهذبیان شهر خورموج برگزار شود.

وی در ادامه یادآور شد: انتخابات موضوع اجتماعی ما است و امروز وظیفه همه ما آگاهی دادن به مردم برای افزایش سطح مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه را عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

قائدی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در برگزاری همایش «دشتی، آینده پیشرفت» همکاری کنند.