۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

معاون فرماندار دشتی:

دستگاه‌های اجرایی دشتی در برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند

دستگاه‌های اجرایی دشتی در برنامه‌های فرهنگی مشارکت کنند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی ظهر یکشنبه در نشست مشترک کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت, زنان و خانواده شهرستان دشتی اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی موضوعات مهم و پیچیده‌ای هستند که نیازمند برنامه ریزی و هدفمندسازی در این حوزه هستند، تا شاهد نتایج و بازخورد مطلوب از اقدامات و فعالیت‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی خواستار همکاری همه دستگاه‌های شهرستان دشتی ا در اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شد.

وی بر راه اندازی مرکز مشاوره خانواده جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان دشتی در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی «سواد رسانه ای» برای والدین و دانش آموزان به صورت نمونه در مدرسه شهید مهذبیان شهر خورموج برگزار شود.

وی در ادامه یادآور شد: انتخابات موضوع اجتماعی ما است و امروز وظیفه همه ما آگاهی دادن به مردم برای افزایش سطح مشارکت و انتخاب گزینه اصلح در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه را عامل مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

قائدی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج در برگزاری همایش «دشتی، آینده پیشرفت» همکاری کنند.

کد خبر 5962720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha