اردبیل - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: پویش مردمی « هر نفر ۲۰ هزار تومان به عشق حضرت زینب» با هدف بازسازی عتبات عالیات در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار هوشمند بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مردمی «هر نفر ۲۰ هزار تومان به عشق حضرت زینب» با هدف بازسازی عتبات عالیات در اردبیل راه‌اندازی شد.

وی ضمن دعوت مردم اردبیل برای مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا (س) افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند هرکدام با پرداخت ۲۰ هزار تومان در ساخت صحن حضرت زهرا (س) مشارکت کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل بیان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس https://atabat.org/fa/forms/۲۳ کمک‌های خود را پرداخت کنند و یا از طریق شماره حساب‌های اعلام شده واریزی‌های خود را انجام دهند و در این امر معنوی و فرهنگی سهیم باشند.

هوشمند از تحقق تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در کمک به بازسازی و توسعه حرم ائمه اطهار (ع) خبر داد و افزود: امسال هم حدود ۱۶ میلیارد تومان سهم استان اردبیل بود که انتظار می‌رود با مشارکت خیرین و مردم و مسئولان این امر تحقق یابد.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی بین مسئولان استان و نهادها و دستگاه‌های اجرایی با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان وجود دارد، ادامه داد: سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا با نام صحن «عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)» ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع است که هزینه توسعه هر مترمربع از این طرح حدود ۵ میلیون تومان است.