۱ شهریور ۱۳۸۵، ۱۲:۵۹

مدير حج و زيارت استان تهران در گفتگو با "مهر" :

امنيت زائران در عتبات عاليات نسبي است / اعزام زائران به عتبات عاليات ادامه دارد

امنيت زائران در عتبات عاليات نسبي است / اعزام زائران به عتبات عاليات ادامه دارد

مدير حج و زيارت استان تهران با اشاره به اينكه وجود امنيت در عتبات عاليات نسبي است ، گفت: اعزام زائران به عراق و عتبات عاليات ادامه دارد و متوقف نشده است.

علي ليالي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري مهر افزود: زائراني كه به صورت مجاز به عتبات عاليات سفر مي كنند هم اكنون نيز مي توانند با مراجعه به دفاتر و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند و تا حدود زيادي امنيت آنها از سوي مقامات كشور عراق تامين خواهد شد.

وي در خصوص حوادثي كه در كشورعراق براي زائران ايراني خاطر نشان كرد: در طول 7 ماه گذشته اتفاقات و حوادث زيادي در زمان هاي مختلف در عراق رخ داد ، نمي توان زمان از قبل زمان وقوع حوادث پيش بيني كرد تا از اعزام زائران جلوگيري شود.

مدير حج و زيارت استان تهران در مورد افزايش ظرفيت عمره مفرده در سال 86 تاكيد كرد: برنامه ريزي هايي كه تا كنون صورت گرفته براي اعزام حدود 550 هزار بوده اما در صورت موافقت مسئولان عربستان آمادگي افزايش زائران به 600 هزار نفر نيز وجود دارد.

ليالي در مورد هزينه سفر عمره سال 86 نيز گفت: قيمت عمره مفرده بستگي به نرخ ها و تورم در سال آينده دارد و در صورت افزايش قيمت ها نرخ سفر به عمره نيز افزايش پيدا مي كند.

کد خبر 370397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha