سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام با هدف تبیین و گسترش اندیشه و فرهنگ مقاومت با الگوپذیری از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پنجشنبه ۲۳ آذر در بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زکریایی عزیزی دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت در خصوص سومین «همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام» که پنج شنبه ۲۳ آذر در بابلسر برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این همایش تبیین و گسترش اندیشه و فرهنگ مقاومت با الگوپذیری از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نظم جدید جهانی و بررسی آخرین تحولات فلسطین در زمینه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: در این همایش دو نفر به عنوان سفیر مقاومت از سوی مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت معرفی می‌شوند. این مجمع در نشستی که با حضور نویسندگان حوزه دفاع‌مقدس و مقاومت یکشنبه ۱۲ آذر برگزار شد، دکتر شاهسون، فرهاد قائمیان بازیگر و علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران را به عنوان «سفیران مقاومت» انتخاب کرد.

دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت افزود: در همایش سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام قاسم عزیز زاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و سید سلیم منتصر (سفیر جبهه مقاومت از یمن) نیز به عنوان سفیران مقاومت معرفی می‌شوند.

زکریایی عزیزی گفت: در آینده نزدیک نحوه انتخاب و معرفی سفیران مقاومت از طرف مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع‌مقدس و مقاومت تشریح و اعلام می‌شود.