بوشهر- اجتماع مردم ولایت مدار بوشهر در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی با حضور مسؤولان و اقشار مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر دوشنبه‌شب در این مراسم گفت: پیروزی مردم غزه تنها با صبر و استقامت در مقابله با رژیم صهیونیستی حاصل خواهد شد و امروز نسل‌های نوخواسته در غزه و فلسطین برای رسیدن به پیروزی با تکیه بر صبر و پایداری مصیبت‌های بسیاری را متحمل می‌شوند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور با بیان اینکه ملت ایران برای حمایت از مردم غزه پا به عرصه گذاشت افزود: امروز حمایت‌های ملت ایران در مواضع جبهه‌ی مقاومت و در برابر استعمار تعیین کننده است، این حمایت‌ها تأثیر بسیاری بر پیروزی مردم غزه در برابر اسرائیل دارد.

وی گفت: یک حرکت در میان یمنی‌ها باعث تعطیلی بندرگاه‌های اسرائیل می‌شود و آمریکا هم به زانو در آورده شودُ این نشانگر اعتقاد آنها به اسلام و قرآن و وعده‌ی خداوند است که با تکیه بر صبر و استقامت حاصل می‌شود.

حجت الاسلام سماعیل پور با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در مقایسه با امروز غزه و فلسطین با وجود امکانات بسیار کم آن زمان دشوارتر بود، ولی با تکیه بر صبر و استقامت و ایستادگی هر ناممکنی ممکن خواهد شد حتی بازگرداندن فلسطین به فلسطینی‌ها که از دیدگاه برخی از ملت‌ها ناممکن می‌باشد، پیروزی همیشه با صبر و استقامت همراه است این را یک وعده‌ی الهی است.